Archief‎ > ‎

Ledenvergadering 28 juni 2010

Geplaatst 28 jun. 2010 06:29 door SysAdmin BPF Heer   [ 8 sep. 2010 11:29 bijgewerkt door Liam Fitzpatrick ]
***  OPROEP  ***     Buurtplatform Heer - Maastricht

Het Buurtplatform Heer houdt een openbare ledenvergadering op maandagavond 28 juni aanstaande om 20:00 uur in ontmoetingscentrum Aen de Wan, Einsteinstraat 32 te Heer.

Eén van de onderwerpen van gesprek tijdens deze vergadering betreft de vorming van de werkgroepen, die zullen worden geformeerd op basis de uitslag van de ledenpeiling uit de lijst met actiepunten van het vorige buurtplatform. Dit is de volgende, belangrijke stap in de organisatie van het buurtplatform Heer! Er zijn een hoop zaken die spelen en waar we deze werkgroepen hard voor nodig hebben. Alle leden van het buurtplatform Heer zijn vrijwilligers, dus niemand heeft tijd om alles te weten.

Werkgroep Beheer & Onderhoud - beheer@buurtplatformheer.nl

Werkgroep Ruimtelijke Ordening - ruimtelijke.ordening@buurtplatformheer.nl

Werkgroep Mobiliteit & Verkeer - verkeer@buurtplatformheer.nl

Werkgroep Veiligheid & Welzijn - welzijn@buurtplatformheer.nl

U bent daarom van harte uitgenodigd om vrijblijvend bij ons aan te schuiven tijdens deze openbare ledenvergadering! Voor meer informatie kunt u vrijblijvend bellen met onze voorzitter, Servé Habets, via nummer 06 51 491 454, of hem schriftelijk benaderen via voorzitter@buurtplatformheer.nl.

Briefpost voor het Buurtplatform kan worden gericht aan:

Secretariaat Buurtplatform Heer – Maastricht
Einsteinstraat 32